Roadtrip

Imorgon ska jag och barnen åka på semester till mormor i Borlänge. Ända till torsdag! Myspys. Tänkte åka direkt efter frukost imorgon för att slippa trafik. Fast så kanske alla tänker? Eller så tänker de att alla tänker så, och istället åker på eftermidagen, och då åker ändå alla på förmiddagen för att de tror att de lurat systemet? Hm.

Iallafall så blir det nog jag, tre decimeter snö samt massa trafik. Finn ett fel. Fast det ska nog gå bra. De går ju ut och säger att alla ska hålla hastighetsbegränsningen, och är det något jag kan så är det att hålla hastighetsbegränsningen.

Skulle nog våga påstå att jag är den bästa jäkla bilföraren i Sverige vad gäller att hålla hastighetsbegränsningen. Officiellt för att jag är så trygg och säker i min bilkörning, men både ni och jag vet ju den riktiga anledningen. (Nämligen att jag är en fegis som sitter koncentrerat framåtlutad och piper "iiiih" så fort jag kör om en annan bil)

Men fränt att köra bil. Imorgon ska vi poppa järnet till nya melodifestivals-skivan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att ni kommer "hem" en sväng! Hör av dig när du kan och vill ses!!!!!

Kraaaaam, Camilla

2008-03-23 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0