Shoppingregel nummer 1

Om något är så fint att du inte kan släppa föremålet ifrån dig, så måste du köpa det.

Därför fick jag lov att köpa den här väskan. Håll med om att den ser ut som värsta fräna, dyra designerväskan värdig en kändis, men kostade endast 300 kronor (Det var 100 kronor rabatt) på Accessories by Wedins. Jorrå! (Fast om någon frågar så säger jag att jag köpt den på Natalie Schuterman i Stockholm)

image191

Andra saker jag inte kunde släppa ifrån mig på affärerna idag:

Weekday: Ett par mittemellanblå stuprörsjeans
Monki: Mörkgrå sweatshirt-blus
Åhléns: Svart smyckesträd, doftvärmeljus, servetter
Kicks: Stora guldörhängen, hårkur
H&M: Strumpor, pyjamas till Leo, rosa ballerinaskor till Stella, svarta stuprörsjeans, rock'n'roll-rött nagellack

Svarta stuprörsjeansen kostade 198 kronor, och dessutom hade jag en rabattcheck på 20% så jag betalade endast 160 kronor för dem. 160 kronor för ett par jeans! Det är ju så billigt att jag har sparat hur mycket som helst.

Nästan så att man kan säga att jag har TJÄNAT pengar på allt mitt handlande idag. Ja, så säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0