Träning vs. TV

Efter jobb, elevvårdskonferens för en elev samt Stellas barndans, så var planen att jag skulle åka iväg och träna Bodystep efter middagen.

Mm, eller hur. ORKA. I och för sig är det ju skönt och kul och nyttigt att träna, och så här i efterhand ångrar jag mig lite...Jag skyller på glassbilen som kom körande precis när vi kom hem från dansen.

Barntjat och glassbåtar vs. Bodystep: 1-0

Glassbåtar och "Sofies mode"-bilaga efter maten vann. Stort. Nu nattar Jonas skrutt-ungarna, och jag ska gå ner och lägga mig i soffan och se "Gossip Girl" och dubbel-avsnittet av nya serien på femman, wife-någonting.

(Har tröttnat lite på 9A. What is new, liksom. Och lärare och elever får jag ju min beskärda del av ändå hela dagarna)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjoo pinglan! Står det inte nånting i lagboken om att träning är överskattat och glassbåtar underskattade? Jo, I think so...

2008-03-11 @ 22:47:23
URL: http://annaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0