We are on a break

Om ni undrar varför jag inte bloggar på kvällarna så är det för att jag läser Harry Potter. Ni vet att jag älskar er, men...Well, Harry är ju Harry.

Ikväll kommer jag att läsa ut sista boken. Spännande. Och lite sorgligt.

Fast jag kan ju alltid läsa den näst senaste igen, den köpte jag samma dag som Leo föddes (Den kom ut på svenska då, 10 november 2005) och läste ut på några dagar där de första dagarna när jag låg och ammade typ dygnet runt. Kommer ärligt talat inte ihåg så mycket av den.

Lite synd med tanke på att sista boken till stor del bygger på den...Men, men. Sånt är peanuts i det stora hela, för "Harry Potter och dödsrelikerna" är lika bra för det.

Känns som att jag borde avsluta boken med någon slags ceremoni? Lite värdighet? Fast att ligga i mammas soffa under en filt och läsa och samtidigt njuta av påsklov känns ändå fint, det gör det.

Kommentarer
Postat av: anna

haha när jag såg rubriken tänkte jag på ross o rachel i vänner, du vet det där klassiska bråket "we were on a break" !! :D

2008-03-25 @ 20:20:58
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0