Bevis 1

Jag har ju haft mina tvivel om skorna, men jag behåller dem ändå. Lite för att jag är för lat för att lämna tillbaka dem, men mest för att jag tycker att de är snygga trots sin tantish look.

Hade på mig dem idag på jobbet (Ihop med svarta stuprörsjeans och linne. Det hade inte Ulla-Britt haft, va?), och satt en stund och beklagade mig i arbetsrummet för min mentorskollega.

Kollega: Äsch, jag tycker de är jättesnygga
Jag: Tycker du?
Kollega: Ja, gud ja. Min svägerska köpte ett par liknande. Skitsnyggt.
Jag: Hur gammal är hon då?
Kollega: Eh...52...
Jag: Hahaha
Kollega: ...Fast hon är en himla snärtig 52- åring.

Ja, men då så. Här går man runt och tror att man ser ut som Ashlee Simpson när man i själva verket är en ärtig 52-åring.

I rest my case.

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh dom är säkert fina till rätt kläder. Skit i vad folk säger, do your thing ffs. (Jag var tvungen att förkorta för jag har ingen aning om hur man stavar for fuck sake, om man skriver "for fucks s..?"
så jag förkortade helt enkelt. Men dom är säkert jätefina, och är do bekväma så GO FOR IT. Jag köpte ballerinaskor på DOLLARSTORE, liksom 10kr/par, och dom var RUSKIGT BEKVÄMA. Jag har dom jämt på långpromenader och till tvättstuga/affären osv. Inte någonting jag går i stan med eller på krogen, men dom duger ändå :)

2008-05-31 @ 01:33:03
URL: http://liiindans.blogg.se
Postat av: Linda

Okej, ursäkta alla mina hundrafemtioelva stavfel, jag är faktiskt full. (Då får man stava fel) men jag stavade rätt nu iallafall! :)

2008-05-31 @ 01:33:52
URL: http://liiindans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0