Burn, baby, burn

Har hört någonstans att om man inte använder sitt betalkort så ofta och sen köper jätte jättemycket på en dag, så ringer banken och undrar om kortet är stulet. Ovanlig aktivitet, och så. Undrar var jag hört det, antagligen från någon film för det låter inte så troligt.

Fast om det hade varit sant hade det kunnat hända mig idag.

Dagens inköp: Till Leo=Sandaler, fyra par byxor, huvtröja, leksaksbilar, lite trädgårdsborste från Coop, linne, pyjamas. Till Stella=Klänning, byxor, dockbilstol, leksaksmobil, läppglans, kjol. Till Jonas=Jacka, två par jeans, T-shirts. Till mig=T-shirt från Bikbok och fint linne från Sisters som jag ska ha på examen. Plus att vi ätit lunch, handlat på Coop, köpt vin, handlat på ICA.

Har ingen som helst lust att räkna ut vad allt detta kostat. Men pengar har ju aldrig varit något problem, som vi brukar säga. Det drabbar ju ingen fattig. (Hahaha)

Sammanfattningsvis har det iallafall varit en mysig dag, och jag körde om två (TVÅ!) lastbilar på E4-an. Bara en sån sak.

Kommentarer
Postat av: Christin

Fränt om banken ringer! Duktig du är som kör om, jag har fått öva lite på det. Fast utan bilar. Bara mjuka svängar över mittlinjen. Man undrar ju lite vad de bakom tänker, innan de ser skylten med övningskörning. Typ full mongobrud med epilepsianfall... :)

2008-05-02 @ 20:50:19
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0