Eller vad säger jag

Vaddå gamla vänner, jag har ju nya.

Idag när jag låg i sängen och läste SOLO så var det ett reportage med Anna Hibbs, och jag blev helt till mig. "OH MY GOD, OH MY GOD, kolla, min kompis är med i tidningen!!! Guuuuuuuuud vad fränt!!!"

Tills jag kom på att hon är ju inte alls min kompis utan bara en snygg och rolig Östermalmsbrud vars blogg jag läser.

Hm. My mistake.

Fast jag menar, jag har ju mer koll på vad hon gör än vad, säg, min allra käraste Åsa som bor i Stockholm och jobbar som frilansjournalist gör. Sist vi hördes av skulle hon på jobbresa till Paris, och det var typ ett halvår sen. Och då har vi ändå bott på Lanzarote ihop i flera månader och blev bästisar sommaren efter gymnasiet.

Så visst får man kalla sina favoritbloggare sina kompisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0