Förvirrande

Förstår fortfarande inte riktigt...Vi har varit på semester, det är sommar ute och jag har hjärnan full av altanfixar- planer.

Och så ska jag tydligen jobba imorgon?! Very strange.

Fast nu är det slutspurten som gäller. Godkänt för specialeleverna, sista kapitlet för sjuorna, betygskonferens på tisdag samt allmän nedräkning till 10 juni. På fredag är det dessutom studiedag och sista handledarutbildnings- tillfället för terminen.

Lite förberedd är jag dock för imorgon, tänkte igenom en genomgång av ett bevis med hjälp av konjugatregeln när jag körde bil. Det är det som är så bra med att vara lärare och jobba 45- timmars vecka, man har liksom en liten del av hjärnan som ständigt tänker på något jobbrelaterat vad man är gör.

Sen är det lov typ 13 veckor om året då man stänger av hjärnan helt från ansträngande saker.

Fiffigt arbetsschema, va?

Kommentarer
Postat av: Christin

Men hur har det gått för specialeleverna i matte? Fixade de NP?

Har haft min livs stressigaste helg, skönt att komma till jobbet och vila upp sig! :)

2008-05-12 @ 11:21:57
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0