Ja, jäklar

Hela huset dammsuget, tvättkorgarna tomma, skafferiet är städat och barnens urväxta kläder som legat på fåtöljen i sovrummet i två veckor är bortplockade.

HA!

Så fort barnen har somnat ska jag lägga mig i soffan och äta chokladbollar och se på Grey's anatomy. Tända lite candles, fixa lite cosy.

(Vad sa ni? Sommarjeans- bantningen? Jo, men den går kanon. Chokladbollarna är bara till för att man inte ska äta för lite, för då sänks ämnesomsättningen. Det här har jag läst någonstans plus att jag ju faktiskt är biologilärare och kan sånt här, så chokladbollar på söndagkvällar är absolut safe. Något mer ni vill fråga om?)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, vad jag skulle kunna mörda för en chokladboll!!! Barnen har somnat och jag har inget gott att äta... det godaste är nog Kalaspuffar... eller Nutella direkt ur burken! Men jag har ju inga jeans att komma i ens så för mig är det definitivt SAFE! Kram

2008-05-18 @ 21:07:53
URL: http://grancanariamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0