Jaha, ja

Vad ska jag hitta på, då?

Kanske läsa min bok , "Väninnorna och Kung Carl" av Kicki Norman. Brukar gilla chicklits, men den här är nog den mest tramsiga, dåligt skrivna och mest ointressanta bok jag någonsin läst. Fast måste ju ändå läsa ut den, såna är vi som är födda på 70- talet och fick lov att äta upp all mat på dagis. Lyckligtvis, för det hjälper en i plugg- och arbetslivet att alltid göra vad man ska.

Eller så ser jag på TV. Eller äter upp kladdkakan från igår. Eller sitter vid datorn. Eller går och lägger mig.

Är egentligen rätt trött.

Fast...Det är ju coolare att vara uppe sent. Dessutom är det roligare att gå och lägga sig när man är så trött att man slänger sig i sängen och somnar på en minut.

Gud, vad wild och crazy jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0