Konsten att shoppa

  1. Ring Föreningssparbanken
  2. Knappa in kod och kontokod och kolla att du har pengar kvar
  3. Tänk "Alla pengar som är kvar dagarna innan lön räknas som bonuspengar och får spenderas"
  4. Gå in på cdon.com och köp denna: image253
  5. Tänk inte på alla räkningar som ska betalas denna månad, utan på att Internetshopping knappt räknas som shopping eftersom man ju bara knappar in lite siffror på en dataskärm
  6. Håll tummarna för att sambon inte ser skillnad på säsong 2- boxen och säsong 3- boxen

Juni månad: Lidl och inte tanka bilen, here we come.

Fast visst får man lön före midsommar i juni? Då är det lugnt. Fram tills dess är det all work, och barnen får ju mat på dagis...

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! ;) Sådär tänker jag, på ett ungefär. Men tyvärr är det något "fel" på min pojkvän som ser direkt jag har en ny tröja, nytt linne, nya byxor, nya skor, nytt halsband osv... Jag kan aldrig köpa någonting nytt utan att han märker det :D Så smygshoppa funkar inte :/

2008-05-25 @ 23:27:54
URL: http://liiindans.blogg.se
Postat av: Anna

Man får ju tillbaka skattepengar innan midsommar också. Det är mitt överlevnadsknep i juni. :)

2008-05-26 @ 18:40:58
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0