Måste bara säga det igen

Att bädda sängar utan "Svenska favoriter" är verkligen inte samma sak.

Vem tog egentligen det oerhört dåliga beslutet att lägga ner Sveriges bästa radiostation?! Ja, ja, jag är inte bitter, det är jag inte. Nu ska jag lyssna vidare på "Star FM" och lägga in ren tvätt i garderoberna. Kanske städa lite i barnens rum.

Jag överlåter härmed datorn till barnen och en av deras Topp 10 favoritsysslor i hela världen: Att titta på "Barbie girl" med Aqua på You tube.

Fast det gillar vi ju alla att göra, right?!



Kommentarer
Postat av: anna

haha nej nu skäms jag babydarling! nu måste jag nästan sätta mig och göra en blandskiva till dig med lite rocknroll.

2008-05-01 @ 11:12:22
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0