Soundtrack of my life

Lyssnar på Wannadies, och i samma sekund introt till "Friends" börjar så slungas jag tillbaka till hösten -98. Korridoren på Fyrisgatan, fester, Tina, Torbjörn, Magnus & co och nationer.

"I want you to know
that I can break your motorbike
the one that you like"

Those were the days. Åh, vad jag ibland kan sakna mina försvunna eller träffar-inte-så-ofta vänner. Min favvolåt var dock "Shorty". Eller favvo och favvo, den var ju i och för sig mitt signum eftersom jag alltid var shortest.

"If you go
I go with you
If you stay
I'll wait.
If you go, I consider
this a date"

Vad säger ni, Christin och Marcus och who ever som känner sig manad, ska vi inte ha en Vi som pluggade i Uppsala åren runt Millenieskiftet- fest någon gång?

Så dricker vi Skogsbärscider och lyssnar på Blur. Och låter helst bli att tända eld på popcornskålar.

Kommentarer
Postat av: Christin

Jag kommer! Vilken kul idé! Hasse o Karin måste oxå komma!

Visst var det festligt när det brann? Och vi tog det ju sååå lugnt, liksom "jaha?" Mycket stolt över det. Eller så var jag bara full... :)

2008-05-18 @ 10:37:11
URL: http://bamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0