The fredagsmys

Ett glas rött vin till pizzan, en pizzeria- klubba till barnen efter maten samt "Karlsson på taket"- dvd. Efter det har vi byggt legogarage och lyssnat på Absolute 90's- skivan.

Fast. "Mr Vain" och Ace of base- coolt eller töntigt?!

Antagligen töntigt. Ungefär som när min pappa lyssnade på dansband i bilen under hela min uppväxt. I och för sig slipper jag det dilemmat eftersom vi ju numera inte har någon bilstereo alls. Idag sjöng jag "Lay your love on me" bara för att ha lite musik i bilen.

Stella: Mamma, jag tycker du sjunger fint
Leo: Nä. Mamma sjunger fult

Well, måste nog ge honom rätt där. Jag kan verkligen inte sjunga en enda ton rätt. Egentligen skulle jag vilja börja i Caroline af Ugglas "Alla kan sjunga- kör" bara för att bevisa att alla faktiskt inte kan lära sig sjunga. Skulle tro att jag är ett omöjligt uppdrag.

Fast nu kom jag av mig. Vad skulle jag skriva om?

Äsch, whatever. Nu ska jag natta barn som för tillfället leker picknick och biltur med gosedjuren, och sen se några avsnitt "Grey's anatomy".

Party, party!

Vad gör ni? Något glamouröst? Please tell, ju glammigare desto bättre! (Fast är det oglammigt får ni också gärna berätta..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0