Värsta snygga trädgården!

Altanen är inoljad, allt ogräs borta och gräset klippt. TADA! Mamma kom nyss och hade med sig sitt gamla radioskåp som vi ska ha som sidobord, så imorgon ska jag skura utemöblerna och ställa iordning.

Nu: Klä på mig efter duschen och strax gå iväg på bostadsrättsförenings- årsmöte.

(Jag vet. Kommentar överflödig, va?)

Förhoppningsvis går mötet och rostbiffs och potatissalladsätandet rätt snabbt, så att jag hinner hem till ESC- finalen. Annars reser jag mig och går mitt i. "Ursäkta, vissa av oss har viktigare saker för oss".

Kommentarer
Postat av: Katta

Ha ha, så rätt! Du blir min idol om du kläcker den coola kommentaren =) Ha en mysig ESC-kväll, kraam

2008-05-24 @ 19:25:14
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0