Än är jag inte riktigt där

Men.

Om jag hinner damma skåpet i vardagsrummet, få barnen att städa bort lego och bilar innan läggdags samt dammsuga vardagsrummet så kommer huset ikväll vara alldeles strålande rent. Dessutom kommer tvättkorgarna vara tomma och all ren tvätt inlagd i garderober.

Oh sweet joy of nystädat.

Om, och jag säger OM, det blir så (Eventuellt orkar jag inte städa det sista), så ska jag fira när barnen har somnat med tända värmeljus, Marabou dajm och några avsnitt från SATC- boxen.

Har fastnat i den igen, nu är jag i mitten av säsong tre.

Eller nä, förresten, nu kom jag på något annat jag ska göra ikväll! Beställa från cdon.com. Säsong fyra av "Grey-s anatomy" (YES YES YES! Nu är den här), plus lite julklappar till barnen. Stella ska få "High school musical"- soundtrack, och kanske en Hannah Montana- skiva och "High school musical 2". Leo ska också få en film, "Madagaskar" kanske. Någon som har sett den? Är den bra?

Cdon.com- beställningar for president, dessutom får man alltid två filmer för 69 kronor om man beställer för mer än 300 kronor eller vad det nu var. Så i slutändan så TJÄNAR man ju pengar på det. Leker vi.

Kommentarer
Postat av: Honung

I loooove CDon.com. That's the shit!

2008-11-30 @ 19:46:24
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0