Byt byt byt

"Christine" är rätt kul det med, ni vet det som går precis efter "Desperate Housewives". Idag var Christine och hennes kompis på dejt med två killar de träffat i videoaffären.

Kille 1: Åh, vad fina ni är, till och med ännu finare än när vi såg er förut.
Christine: Han är min!

Och så börjar de sätta sig och kille 2 säger något om "Bla bla bla....Äger en vingård...Bla bla bla.

Christine: BYTBYTBYTBYT!

Ja, nä, det var väl allt jag hade att säga om min kväll och mitt sociala liv. Viktigt så här mitt i veckan att man verkligen vårdar sina sociala relationer (= Ser på TV), städar så att det är mysigt hemma (= Skurade spisen så att den glänser. I badrummet ligger byxor och kalsonger som Leo råkade kissa i tidigare, så där inne luktar det kiss. Orkade inte tvätta) samt går och lägger sig i tid så att man orkar med arbetsdagen i morgon (= Varför går alltid tiden mycket fortare när man sitter framför en dator?)

Men vi hade en mysig middag, jag och barnen. Pasta, köttfärssås, parmesanost, tända ljus.

Lovely vardagsmat.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, Christine är så jäkla bra! Typiskt mig att jag somnade innan det började igår... :/

2008-11-12 @ 05:42:46
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha jag såg faktiskt Christine för första gången på ett år eller nå sånt, igår. Och det var rätt kul det där med vingård.

"Älskar du honom?"

"Noooo..."

"Känner du honom?"

"Barely..."

"Behöver du honom?"

"Ja... han äger en vingård..."

2008-11-12 @ 13:04:29
URL: http://liiindans.blogg.se/
Postat av: Case

Jaaaa Christine är min idol!! Hon är störtskön! Fortsätt kolla och du kommer älska det. Jag har första säsongen om du vill låna. ;)

2008-11-12 @ 17:21:49
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0