Mission accomplished

Prov rättade!

Dessutom var resultaten alldeles strålande, skönt, nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. The Geometri- avsnitt is done, ekvationer och algebra nästa.

Imorgon blir det Öppet hus på gymnasieskolan- avprickning, städning, bakning plus kalas. Tar med mig Stella när jag åker till gymnasiet för att pricka av elever, kan väl även vara kul för en 6- åring att se hur det ser ut där. Viktigt att börja i tid. The sky is the limit. När jag prickat av alla elever kanske vi går runt en stund och kollar, och sen åker vi förbi leksaksaffären så att Stella kan köpa en present till Leo.

Tidigare idag:
Stella: Leo, visst får jag komma på ditt kalas i morgon?
Leo: Jaaaaaa!

Very gulligt.

Mest kritiskt känns momentet att det just nu ligger ren tvätt, saker, damm samt andra diverse saker över hela nedervåningen, men planen är att Jonas och Leo både ska hinna baka chokladbollar och städa när vi är borta. Sedan när jag kommer hem kan jag duka och fixa och städa bort det sista. Borde gå.

Dessutom blir det ett rätt litet kalas, Stella, grannbästisen, dagisbästisfamiljen plus en annan dagiskompis. Närmaste kompisarna, presenter, prinsesstårta, chokladbollar och fiskdamm- Det borde väl vara lagom nivå för en treåring, va?

Blir en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis kramar till LEO fran gamla grannarna pa Lagerlöf!!!!

2008-11-08 @ 09:35:33
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Cicci

Oh nej, fyller han först på måndag?!... jag är lite förvirrad... Men, om jag glömmer att gratta då, så har jag grattat nu! Kram C

PS Hoppas kalaset blev lyckat!

2008-11-08 @ 22:03:49
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0