Officiellt så är det här:

En av de värsta måndagarna hittills i mitt 31- åriga liv.

Som exempel kan jag berätta om dagislämningen i morse då jag lyfte Leo samtidigt som jag var kall efter snöpulsningen utanför samt vred mig och ställde mig upp samtidigt. Not a good idea. Klarade knappt av att gå till jobbet. Åt två Alvedon när jag kom dit, så jag har i alla fall kunnat jobba. Fick tid hos en naprapat på lunchen där jag fick reda på att en kota och ett revben hade låst sig plus att muskeln där emellan var irriterad.

Har klarat dagen med hjälp av smärtstillande, och som tur var blev det lite bättre efter naprapatbesöket (Som kostade 400 kronor. Bara en sån sak)

Och då är ryggbesvären ändå inte det värsta som hände idag, fast resten är jobbrelaterat så det kan jag inte skriva här.

Är dagen slut snart så jag kan krypa ner under täcket och glömma att den här måndagen någonsin har hänt?

Bra.

I morgon lovar jag att skriva något mer upplyftande, som hur kul vi har haft det i helgen och hur fantastiskt bra Sune- musikalen var. Fast det tar jag i morgon. Idag ska jag bryta ihop och komma igen.

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Åh..neeej! Jag känner verkligen med dig! Har själv varit lika tanklös och gjort samma sak och dEt är ingen rolig historia. Hoppas att du får en god natt.

2008-11-24 @ 21:27:43
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Lina

Aaaaaaajjjjj!

Ååhh, jag lider med dig! Jag har haft ländryggsinflammation och det är inte att leka med. Tvi.



Var rädd om ryggen, ge den värme och medicin så ska du se att du snart mår bättre. Jag hoppas det i alla fall!

2008-11-25 @ 07:19:15
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ipren är mycket bättre en alvedon, när man har gjort sig illa. inflammationsdämpande

2008-11-25 @ 10:04:20
Postat av: Camilla

Vetekudde är bra om man har ont i nån muskel. Värmer och är skönt =)

Kram och hoppas att känner dig bättre vännen!

2008-11-26 @ 11:25:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0