Oh no

No, no, no, no.

Har ont i hela kroppen och mår lite illa, så där som i innan man håller på att bli sjuk. Men det ska jag jäklar i mig inte bli. Att vara sjuk från mitt jobb innebär att 1. Man förlorar pengar (Of course)    2. Det är svårt att få vikarie, ibland hittar de ingen alls och    3. Det blir bara mer jobb när man kommer tillbaka efter någon dag, som det tar typ två veckor att komma ifatt på.

(Jag vet, det låter rätt knäppt, men ni som också är lärare som läser, visst är det så?)

Så jag går ner och borstar tänderna och går och lägger mig.

Sömn slår sjukdom, ungefär som påse slår sten i "Sten, sax, påse".

Kommentarer
Postat av: Mli

Å men jag känner likadant, att vara hemma och vara sjuk är ingen lyx som det verkar vara för en del. Man är bara stressad över att man vet att jobbet blir helt upp och ner medans man är borta. Krya på dig hörrudu, kram!

2008-11-09 @ 22:29:15
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Krya på dig!

2008-11-10 @ 00:15:39
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0