Sista dagen på höstlovet

En approach till det hela: Ja, ja, har ju i alla fall haft en hel vecka ledigt och vi har haft det alldeles fantastiskt bra och lugnt och mysigt och roligt.

En annan: DET VAR DÅ SJÄLVA HELVETES FAN JÄVLA SKIT, IDAG ÄR DET SÖNDAG OCH IMORGON ÄR DET MÅNDAG OCH JAG BÖRJAR JOBBA. Fan fan fan!

Har nyss varit ute och gått en långpromenad i solen med min jobbarkompis L, och imorse satt jag en stund och läste igenom mina elevers omdömen på Unikum så att jag är förberedd till utvecklingssamtalen i morgon, så hjärnan är åtminstone till hälften beredd att börja jobba imorgon. Den andra halvan vill ligga och läsa och äta godis i några veckor till.

För övrigt är jag trött, tjock (Fast imorgon börjar nyttiga livet igen), har slitet hår, skulle behöva måla naglarna, har tvätt i tvättmaskinen som behöver torktumlas, har en finne på kinden, är för uttråkad för att vara hemma men samtidigt för trött för att hitta på något.

Barnen leker med en grannkompis på nedervåningen, själv ska jag gå och dra något gammalt över mig.

Alternativt lägga i tvätt i torktumlaren och sen måla naglarna. Jag får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Du ska se att när du vaknar i morgon och är pigg som en lärka går dagen som en dans....!!!

2008-11-03 @ 00:05:17
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0