Amen ÅHH!

Hade ju verkligen peppat mig själv inför det här. Måndagkväll, några avsnitt "Ghost Whisperer", soffa och filt och tända värmeljus. Och det finns inga spöken på riktigt!

(Eller jo, det finns det, men kanske inte precis i gula parhus byggda på nittiotalet...)

Men så kommer jag ner för trappen och så är nedervåningen alldeles tyst och ensam. Och ute är det mörkt och kallt. Vill man kolla på spöken då? Eller vill man krypa ner i sängen på övervåningen läsandes en bok, med barnen sovande i rummen bredvid och med tillvaron lite mer safe?

Svårt val.

Någon som vill köpa en dvd- box billigt med första säsongen Ghost Whisperer?!

(Eller kanske inte. Jag brukar ju oftast titta när Jonas är hemma. Och en dag ska jag våga fast jag är själv, det ska jag...)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har väl dvd-spelare i datorn? Då kan du ligga uppe tryggt i sängen och kolla :)

2008-10-07 @ 11:57:51
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0