Bra vecka

Nästa vecka är sista veckan före höstlovet (Som vi är lediga hela veckan på tack vare komp- tid för Härnösands- konferensen i början av terminen) plus att nians killar har prao.

Alltså går tre lektioner bort varav en gör att jag får sovmorgon på onsdag. Tjoho!

Och de är ju för roliga, mina kära högstadiekids.

Elev: Nästa vecka har vi prao. Bra, va? Då får du HÅLTIMME!
Jag: Hahaha, ja, jag vet. Sovmorgon och allt. Men ni vet, efter praon så har ni höstlov så det kommer att dröja länge tills vi ses, så jag kommer ju att sakna er!

Här väntade jag mig såklart en lång utläggning om hur mycket de kommer att sakna mig, men det kom ingen. Märkligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0