Dagens happening:

Marknad i stan (Byn?)

Köpte leksaksflygplan till Leo, leksaks- mobil till Stella, varsin karusell- och hoppborgsbiljett samt kokosbollar. Det var två förpackningar för 50 kronor på ett ställe, och när vi köpte det sa gubben bakom ståndet att vi kunde få en tredje förpackning eftersom det droppat lite vatten på dem. Så jag blev tvungen att promenera runt på martknaden med tre stora kartonger kokosbollar.

Och då tycker jag inte ens speciellt mycket om kokosbollar.

Men är det marknad så är det.

Efter att vi travat runt marknaden, hälsat på och pratat med en massa folk plus frusit sista kvarten så åkte vi förbi pizzerian och köpte pizza. Middag med pizza och kokosbollar, det är så viktigt tycker jag att ge sina barn sund mat och riktiga råvaror varje dag.

Ikväll ska jag se Katrin Schulman i "Du är vad du äter". Kul!

(Och ännu roligare sedan man idag läst att killen som tränar henne är hennes nya kille och "En av anledningarna till att det tog slut" mellan Katrin och Alex...Hm. Undrar om det märks i TV?)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag skulle kunna DÖDA för pizza och kokosbollar just nu!!! Ska istället gå och knapra på 85% choklad...

2008-10-09 @ 22:24:08
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0