Emellanåt måste man ha några rekord- tidiga läggdagstider

Och jag tror att jag behöver en sådan ikväll. Jag ska bara läsa ut boken, och sen sova.

Har dessutom gått upp för mig mer och mer att jag nästa vecka faktiskt är LEDIG! I en HEL VECKA! Fränt. Kanske att jag behöver åka in till jobbet några timmar på måndagen för att skriva klart omdömena, och på kvällen ska jag gå på en adhd- föreläsning, men annars no job and no brain activity. Hade jag tänkt.

Ska bara vara hemma och ta det lugnt, kanske åka med barnen till Gävle eller Uppsala någon dag, och på onsdag till torsdag ska kanske jag och Jonas finally åka iväg och bo på hotell en natt och mamma ska vara barnvakt. Hoppas det blir av, oh my God vad lyxigt och mysigt det skulle vara.

Men först ska den här veckan klaras av. Lektioner, omdömen, tre möten, planering till nästa område. Åh, låt det bli fredag snart.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh! Härligt med lite ledigt. Lät inte helt fel med en övernattning på hotell!!! Det är du värd! KRAM

2008-10-21 @ 07:01:32
URL: http://frokenasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0