Exakt så här töntig är jag:

Bil vill köra om på gamla E4:an, så jag kör lite åt sidan så att den kommer förbi. När den gjort det så blinkar han/ hon som tack.

Jag (Tänker): Åh, vad fiiiiiint...

Jo, men det är ju det. Jättefint.

För övrigt fanns det inget barskåp i Björklinge, faktiskt fanns det ingen loppisaffär alls om man ska vara noga. De hade flyttat, så då åkte vi till stora Emmaus i Gryttby istället. Helt OK, fanns världens finaste stora teakspegel med hylla längst ner för typ 500. När jag blir stor och bor i hus ska jag ha en sådan.

Dock, inget barskåp här heller. Köpte lite annat, kanske visar bild senare. Måste ju göra vad man kan när inga Top shop- shoppingar eller kaffe latte- fikor ever visas på denna blogg.

Nu ska jag gå ner och börja laga hamburgare och pommes. Stella ska sova hos en grannkompis, så det blir bara jag, Jonas och Leo ikväll. Skum känsla. Men åh, vad mysigt tjejerna kommer att ha. Grannkompisen har TV på sitt rum plus en 1.20- säng, så de ska få ha filmkväll på rummet.

Väldigt glamourigt för en 6- och en 8-åring.

Kommentarer
Postat av: Schumi

Jag kan fixa ett barskåp åt dig om du vill. Ett sånt som jag har du vet. Säg till bara. Jag kan fixa bilder på färgerna de finns i.

2008-10-28 @ 17:37:27
Postat av: mollya

Attans att det inte fanns någon affär ens! Hm... Då är man ju helt chanslös. Mitt förslag är dock att du ska skriva till den däringa Ola Lindholm, berätta om din kärlek för hans skåp och referera till bloggen. Är han en fin kille så kommer han buda över skåpet på stört, när han inser din dyrkan av detta. Do it! ;)



Ha en skön kväll!

2008-10-28 @ 20:28:50
Postat av: Karin

Hejsvejs, kan detta kanske falla fröken i smaken?



s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/18694728.htm?ca=10s

2008-10-28 @ 22:01:08
Postat av: Karin

Okej, den länken funkade ganska dåligt. koppypejsta den här istället: blocket.se/vi/18694728.htm?ca=10_s

2008-10-28 @ 22:04:38
Postat av: Maria

Karin: Oh, jättefint ju! Perfekt storlek och utformning, dock fel färg.



Jag vet, jag är så petig att det egentligen är rätt åt mig om jag inte hittar nåt, va?!



Men kram och tack för Blocket- tipset, sweetie!!

2008-10-28 @ 22:26:38
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Maria

Marcus: Tack för tipset du med!!



Men you know, det är ju endast ett exakt sånt som Ola Lindholm (Var med i ett inredningsreportage i Family Living. Har ej brutit mig in i hans hus och snokat, om någon undrar)har som jag vill ha.



Kanske det slutar med att jag mejlar honom, som Mollya föreslog? =) Om tio år har han säkert tröttnat på sitt.



Kram Schumi och vi hörs!

2008-10-28 @ 22:30:08
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: mami

Tips! Åk till Brunflo där har dom typ världens största loppis....5 ggr större än Emmaus eller kanske 10 ggr större ...där har dom säkert ett sånt barskåp som Ola har.

2008-10-29 @ 00:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0