FF

Eller jag menar BF (Barnfritt). Stella och två av grannkompisarna ville ta med Leo på barnvagnspromenad till lekparken, så det fick de. Och jag fick gå in och värma mig efter en hel eftermiddag ute. Jag har krattat, plockat iordning lite på altanen samt tagit bort lite vissna blommor, och Leo har grävt med sin grävskopa samt lekt bilverkstad på altanen. I solen. Mysigt.

Jaha, vad ska man hitta på när man har hela huset för sig själv, då? Händer ju inte så ofta. Eller snarare aldrig. Visst har jag berättat att en av mina högsta önskningar är att vraa ensam hemma en hel dag? Ja, det har jag nog. Jag har nog skrivit allt jag skulle göra också, jag har nämligen planen helt klar. Nu är det bara att vänta på tills det händer (Gissar på år 2018)

Fast är nog bäst att gå ner och öppna ytterdörren och lyssna så att läget är under kontroll.

Och sen plocka ur tvätt ur torktumlaren och plocka in ny.

Och sen läsa "Family Living" i soffan.

Lite lyxigt känns det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0