(För trött för att komma på en rubrik)

Först hade jag tänkt skriva ... som rubrik, fast det ser ut som att man kommer att skriva något deprimerande.

Och det tänker jag ju inte göra.

Om jag tänker efter så skriver jag nog ingenting, för jag är för trött för det med. Inte som i utarbetat trött, utan mer som i busy life- trött. Och det är väl helt OK?

Min dag: Lämna barn på skola och dagis, lektioner hela dagen, hoppa in som vikarie för sjuk kollega sista timmen, kolla läxböcker, prata med en förälder, handledarutbildning mellan halv fyra och halv sju, cykla hem, värma mat, natta barn.

Sitta vid datorn medan barn somnar. Och tja, här är jag nu.

Nu ska jag gå ner och borsta tänderna.

Bloggregel nummer 1: När du skriver blogg får du skriva hur tråkiga inlägg du vill. Det är ju du som bestämmer. De som läser får helt enkelt skylla sig själva att de just slösat bort en halv minut av sitt liv. He he.

Kommentarer
Postat av: Mli

Ja, men eftersom du kan skriva om "ingenting" och ändå göra det intressant så är det just det. En väl använd minut av min tid =) Kramkram!

2008-10-17 @ 09:18:34
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Att komma på något att skriva om, när man har så mycket man vill säga, är ju bland det svåraste och det klarar du vääääldigt bra...jag läser gärna ;)

2008-10-17 @ 13:36:38
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: mollya

well.. ibland är ju livet bara sådant att det rullar. Varken mer eller mindre. Vardag tror jag det kallas ;) Men, jag läser ändå o tycker det är bra :) Ha en BRA helg. Kram

2008-10-17 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0