Härmed utnämner jag mig själv som befriad från chokladberoende

Eller beroende och beroende...Gillade choklad, helt enkelt. Det gör jag i och för sig fortfarande, men sedan jag började jobba efter sommarlovet äter jag nästan inget onyttigt alls. Inte ens Marabou dajm på lördagar. Det ni!

Och kommer ni ihåg det här:



Furuviks- vinsten från i somras. Har räckt ända till nu, och till och med har vi gett bort en del, men precis nu ikväll ska jag äta den allra sista Tobleronen. En smula högtidligt, va? Under tiden jag äter ska jag ligga i soffan och läsa "Storlek 37" av Denise Rudberg.

Har läst den förut, men Denise Rudberg går alltid hem. Hennes böcker är som shopping, uteliv, lyxiga middagar och promenader runt Djurgården i ett, och allt medan man ligger hemma i mysbyxor och läser. Himla behändigt.

Eller en Ebba von Sydow i bokform, skulle man också kunna kalla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0