Höstlyx

Lördag den 22 november ska jag och Stella åka till Stockholm och se "Sune"- musikalen. Åh, vad kul det ska bli! Vi ska ta tåget härifrån på morgonen, äta på McDonalds i Stockholm, se teatern kl 12, gå en sväng på stan på eftermiddagen och sen åka hem till min kompis Anna där vi ska sova över.

(Jag ringde häromveckan och bjöd in mig själv. Sånt får man, eller hur?)

På söndagen ska vi kanske också hitta på något kul, om vi orkar, och sedan tar vi tåget hem. Värsta mor- och dotter get away- weekend.

Fräääääänt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va härligt! Verkligen något att se fram emot :)

2008-10-21 @ 21:24:56
Postat av: Jessica

Kul! Ni får berätta sedan om den var bra. Jossan är lite inne på Benjamin. Vi var ju till Fjäderholmarna i somras. Ha det bra!

2008-10-22 @ 09:49:10
Postat av: Camilla

Va lyxigt! Ska bli så himla kul när jag och Alma kan åka iväg på mamma-dotter-weekend!!!!!!! Vår get away just nu är en trip till Kupolen...

Kram på er

2008-10-22 @ 11:16:32
Postat av: Anna

Klart man får ringa och bjuda in sig själv. Mer sånt! :) Kul att ni kommer!

Puss och kram

2008-10-22 @ 15:40:55
URL: http://www.tv3.se/days
Postat av: Honung

Jag önskar mig en dotter! Nu ska jag gå och antasta Skalman!

2008-10-23 @ 01:29:59
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0