I have got a plan

Alla omdömena är ju redan skrivna, så imorgon ska jag rätta diagnoser och kanske börja skriva planeringen för nästa avsnitt (Algebra och ekvationer. Tjoho! Mitt favoritområde). På måndag när Jonas är hemma med barnen ska jag åka till jobbet och SKRIVA SKRIVA SKRIVA alla journalanteckningar plus sammanfattningen jag har kvar att göra till handledarutbildningen. Förhoppningsvis hinner jag göra klart planeringen också, fast det är inte så bråttom för vi ska inte börja med det förrän v 46.

Sen skriver jag ut alla PM, lägger dem i en fin liten röd plastficka (Eller genomskinlig eller whatever, fast röd ser snitsigare ut) och åker hem och har loooooooooov.

Sedan har jag alla mina utvecklingssamtal måndag och onsdag v 45, veckan därpå är det sista träffen på handledarutbildningen och efter det så...Tja, är det praktiskt taget jullov, va?

Om ni inte vet vad ni ska bli när ni blir stora, så är lärare ett hett tips. Tiden bara flyger fram. I och för sig kanske detta är dåligt eftersom vi alla så småningom ska bli gamla och dö, men man får åtminstone uppleva känslan att det ofta är helg. Förutom det faktum att jobbet är så fantastiskt kul då, förstås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fanken va redig du är som får en massa gjort och i förtid dessutom. Bra jobbat! Önskar jag kunde skriva detsamma,att allt som borde var fixat är fixat. Men no, no jag ligger efter med pluggandet o förnekar att tiden springer iväg... he he...

Njut av sista dagen på jobbet innan lovet!

2008-10-23 @ 22:13:18
Postat av: mollya

fanken va redig du är som får en massa gjort och i förtid dessutom. Bra jobbat! Önskar jag kunde skriva detsamma,att allt som borde var fixat är fixat. Men no, no jag ligger efter med pluggandet o förnekar att tiden springer iväg... he he...

Njut av sista dagen på jobbet innan lovet!

2008-10-23 @ 22:13:45
Postat av: mollya

hm. det var jag som skrev. men mitt namn kom inte med.

2008-10-23 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0