Imorgon:

Om logistiken fungerar som den ska, så ska jag:
  1. Lämna barn på skola och dagis
  2. Jobba
  3. Hämta barn på skola och dagis
  4. Lämna av barn till pappan som tar med dem till bibblan och sen hem till allmänt fredagshäng
  5. Bli upphämtad av mamma för att åka till IKEA
  6. Köpa- TADA!- nytt köksbord
Kan ni förstå vad lyxigt, strosa runt med mamma på IKEA en fredagseftermiddag plus komma hem med ett alldeles fantastiskt fint (Och svindyrt) köksbord i teak från IKEA Stockholm.

Och fika ska jag göra också. Very nice!

(Har ni förresten tänkt på att bloggar kan delas in i kategorierna "De som tar foton på sitt fika och lägger ut på bloggen" respektive "De som absolut INTE tar kort på sitt fika"?

Jag tillhör den senare kategorin.

Fast det beror mest på att jag inte vet hur man mms- bloggar, fast det behöver vi väl inte berätta för någon? Vi låtsas helt enkelt att jag är för cool för att ta kort på en kopp kaffe och en kladdkakebit)

Kommentarer
Postat av: Honung

Det är lugnt gumman! Alla vet hur kaffe och kladdkaka ser ut, så du behöver verkligen inte kunna mms-blogga. :) Kram på dig!

2008-10-10 @ 00:14:04
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Chrillan

Stefan har lärt sig baka helt fantastisk kladdkaka, den ser köpt ut och är supergod! Vilken kille, va??? Ska jag mmsa en bild? ;)

2008-10-10 @ 16:34:28
URL: http://bamman.blogg.se/
Postat av: Chrillan

Förresten, du kommer väl lägga upp en bild på nya bordet? Jag dör av nyfikenhet!

2008-10-10 @ 17:25:20
URL: http://bamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0