Kolla jag då:

Har skrivit klart alla omdömen! Yes yes yes yes!

(Med risk för att låta alltför kaxig och att alla omdömen imorgon har försvunnit från det webbaserade målverktyget Unikum...Hände min kollega förra terminen, alla omdömen försvann från Word- dokumentet hon skrivit dem i. Men cross my fingers and hope to die, klart mina omdömen har blivit sparade, va?)

Jorråsatte, efter mötet kl fem åkte jag tillbaka till arbetsrummet och powerskrev. Inget godis fanns det heller, hade tänkt köpa en förpackning med Snickers från personalrummet, en kollega säljer för sin sons hockeylag, men typiskt nog var de slut. Lovar att de funnits där sedan mars, men inte när man som bäst behövde dem. Så jag tröståt lite gamla kakor från en öppnad förpackning i en hylla i arbetsrummet istället. Har eventuellt legat där sedan mars de med, men vad tusan, jag är inte den som är den.

Sedan cyklade jag hem, värmde lite makaroner och köttbullar samt han pussa Stella god natt innan hon somnade. Men snart är det lov! Oh my God vad skönt.

Nu: Borsta tänderna, kolla lite "Efterlyst" med Jonas, gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Åsa

What a disiplin säger jag! Inte ens sötsaker behövdes tas till för att skriva klart! Skönt att du har det klart nu så att du verkligen kan ha ledigt under höstlovet!

2008-10-22 @ 21:28:28
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: Åsa

What a disiplin säger jag! Inte ens sötsaker behövdes tas till för att skriva klart! Skönt att du har det klart nu så att du verkligen kan ha ledigt under höstlovet!

2008-10-22 @ 21:28:29
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag är impad! Själv hade jag säkert gett upp bara av motgången med snickersarna och åkt hem och deppat... Kram

2008-10-22 @ 22:58:05
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0