Måste bara få skriva det: Söndagar utan en jobbvecka framför sig...

Är nog en av de topp fem bästa känslorna i världen.

I och för sig ska jag ju jobba imorgon, men att åka till jobbet utan att ha lektioner känns inte riktigt som jobb. Mer som att få sitta i lugn och ro framför datorn i några timmar och skriva klart inlämningsuppgifter till handledarutbildningen.

I morgon kväll ska jag på en tre timmar lång föreläsning om adhd, vilket väl också är jobb om man nu ska kategorisera det, men ska faktiskt bli jättekul och intressant att lyssna på.

Men sedan! Måndag kväll klockan halv nio och framåt:

HÖSTLOV!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Underbart med höstlov. Tyvärr är jag inte så ledig som jag önskar. Men ändå... höstlov!

2008-10-26 @ 21:54:53
URL: http://frokenasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0