Men allvarligt talat...

Bloggar. Är det inte en rätt märklig uppfinning ändå?! Faktiskt är det en smula stört att skriva om sitt liv på Internet.

De senaste dagarna har jag dessutom mer och mer börjat fundera över bloggskrivandet. Eller ja, inte själva skrivandet, för det tycker jag fortfarande är hur kul som helst, men över er stackare som läser. Får tvångstankar att efter varje inlägg skriva kommentar från mig själv: AMEN VEM FAN BRYYYYYR SIG?!

Fast det gör jag inte, skulle ju verka en aning schizofrent. Men. Återigen. Hur ointressant liv har jag inte? Svar: Jävligt ointressant. Fast jag skriver ändå, och så får ni väl skylla er själva som läser eller nåt.

Till exempel nu när jag skriver att det blåser storm ute (AMEN VEM FAN BRYYYYYR SIG?!). Eller att jag idag handlade både ansiktsmask, nagellack och nytt lysrör till köket (AMEN VEM FAN BRYYYYYR SIG?!). Eller att vi ätit potatisgratäng, kotletter och fetaostcreme till middag (AMEN VEM FAN BRYYYYYR SIG?!). Eller att Jonas är ute i Uppsala och äter med sitt jobb (AMEN VEM FAN BRYYYYYR SIG?!).

Men i alla fall. Tusen pussar och kramar till er som läser, jag är mållös av beundran över Er!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Jag tycker det är roligt och intressant att få läsa om hur andra får ihop sin vardag....det kan ju faktiskt hjälpa mig i min vardag...plus att jag samtidigt kan få dra lite på smilbanden....det lättar ju upp. Så fortsätt gärna att skriva lika roligt så ska jag fortsätta att läsa....(amen vem fan bryyyr sig?) ;)

2008-10-25 @ 22:12:48
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Lina

Haha, jag tänker likadant själv... vem fan bryr sig liksom? Men det gör man ju!

Jag vill då i alla fall läsa om vad andra har för sig och vad andra gör! Men sen så är jag ju också nyfiken i en strut... :)



2008-10-26 @ 07:16:05
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Honung

Amen, jag bryyyyyyr mig!

2008-10-26 @ 08:24:07
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Terése

Du är rolig. Du ÄR rolig. Dina fingrar måste vara lika snabba som dina tankar. Jag hör riktigt hur det smattrar från ditt tangentbord.



Jag tar själv ett STORT JÄ-LA kliv över de tankarna. Det gååår ju bara inte. Det räcker ju med att jag tycker det är roligt att skriva, och det brukar ju lysa igenom.



Det gör det när du skriver. Och som sagt, man väljer ju att vara med på resan, när man klickar in.



Kram.



2008-10-26 @ 14:55:18
URL: http://mellisplace.blogspot.com
Postat av: karro

Härlig blogg! Ta gärna en titt på min, ny design och allt :) pussar!

2008-10-26 @ 14:56:51
URL: http://thydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0