Mini- semestern

Måste erkänna att det kändes lite märkligt att bo på hotell i grannstaden, men det struntade vi i för det var ju samtidigt himla mysigt!

Vi har hånglat loss på hotellrummet, druckit vin, gått på stan, ätit middag på Tsatziki, promenerat runt i Uppsala, sovit till kl tio, fikat, shoppat, köpt skor till barnen, provat kläder. Ett very nice dygn, måste jag säga.

Fast lika nice att komma hem till barnen...Som hade haft det jättebra med mormor, och knappt tänkt på att vi inte varit hemma. A win- win situation.

( Eller snarare en win- win- lose money- situation. Fast vad tusan. Ska man spendera pengar ska man ju göra det i början av månaden när man har några, det är min filosofi)


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vilken härlig Win-win situation! ;)

2008-10-30 @ 22:56:28
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Honung

Jag vill OCKSÅ hångla på hotellrum! Eller shit the same - jag vill hångla bara! :)

2008-10-31 @ 01:30:13
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0