Mitt liv blev just en aning bättre

Mejlade precis och skrev att jag var intresserad av ett par Chanel- örhängen från Blocket.

Ni vet de dubbla C'na med kristaller på. Very classy.

Blocket, 120 kronor och säkert några trasiga kristaller är kanske inte very classy, men i alla fall billigt. Eller rättare sagt superbilligt, en annan ville ha två tusen för sina, så hon har nog sålt dem redan.

Lika bra det, är det inte lite weird att köpa begagnade örhängen?

Ni ser, på bara några rader har jag vänt en motgång (Fina Chanel- örhängen, redan sålda) till en medgång (Slipper dö bakterier i öronen- döden). En liten talang jag har, positivt tänkande är rätt behändigt för det mesta.

Mer positivt tänkande åt världen!

Alternativt bättre problemlösning, nämligen:
  1. Köp läget
Eller
  1. Lös problemet
Funkar för det mesta, jag lovar.

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Nu har jag skrattat åt dina inlägg igen! Du är ju jätteskojig! Sluta aldrig mer blogga Maria! Då kommer jag börja anklaga dig som orsak till mina depressioner!!!

2008-10-02 @ 23:26:44
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0