Scary

Det blåser verkligen storm ute. Låter som att det snart kommer soptunnor farande över gatan, så mycket blåser det. Stackars Jonas som ska cykla hem från stationen ikväll/ inatt, fast i och för sig så har han nog medvind.

Full och cykla i storm fast medvind...Hm, måste ju kännas som att åka karusell eller nåt.

Usch, vad det knäpper och viner ute. Very spooky. Inga "Ghost Whisperer" avsnitt ikväll, inte (Det blev det inte igår kväll heller. Kändes för läskigt). Kommer att ta mig tio år att se den där jäkla boxen. I julklapp ska jag önska mig "Vänner"- boxen, där finns det inga spöken. Och inte på "Grey's anatomy" säsong 4 heller som jag tror kommer ut i dagarna.

Ska beställa den så fort jag fått lön.

The happiness! The happiness!



Update: Jaha. 26 november var det visst...Ja, ja, dit är det ju inte så långt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh no... Och min son som är mitt ute på Ålands Hav! Huujeedamej!

2008-10-25 @ 22:25:22
URL: http://annaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0