Shall we catch up?

Dessa dagar har jag bland annat:
  • Börjat med geometri- avsnittet med åttorna
  • Badat badkar med skum och tända ljus och "Sofis mode"
  • Sett säsongspremiären av Desperate Housewives
  • Haft en passare med mig i korgen som jag bär böcker och pärmen och material med mig på lektionerna i, och råkat hugga passaren i låret samtidigt som jag låste upp en dörr. Aj. Fast det värsta var inte hugget i låret utan att jag högg hål i nya jeansen. Not so very clever.
  • Cyklat hem i ösregn
  • Ätit tacos med familjen
  • Fått psykbryt över "Det är då själva FAAAAN att tiden går så fort på morgonen"- morgnar
  • Börjat läsa "Jaktsäsong" av Mats Strandberg, har läst den förut för ungefär ett år sedan men bra böcker ska man läsa minst två gånger. Oftast tre.
  • Deppat ihop lite över Alex och Katrin
De som verkade vara ett sådant bra och förälskat och skönt och roligt par. Det är för jäkligt. Var är världen på väg? Egentligen?
  • Insett att båda två har träffat en ny och att det kanske är lite slöseri med tid att jag ska sitta här i stan (Byn?) och deppa över dem
  • Gått vidare i livet
Jorråsatte! Ni ser ju vad ni missat. Tacos och badkar, spännande värre. Missa inte den rafflande fortsättningen. Vem vet vad vi äter i morgon. Fiskpinnar? Köttfärssås? Pannkakor? Oh my God vilken cliffhanger!

Nu ska jag gå ner och se på "Efterlyst" med Jonas. Kanske ett av världens tråkigaste TV- program.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Missade du att Grey's börjat igen?!!!

2008-10-01 @ 22:18:17
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: Maria

Åsa: Jo, men jag har ju bara sett det på dvd- box så jag har ju hela förra säsongen kvar att se. Och den släpps inte förrän i slutet på oktober. Dagens i- landsproblem =)



Fast i och för sig...Känns som att en säsong Meredith och McDreamy- velande skulle jag kunna hoppa över...?

2008-10-01 @ 22:29:39
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: AnneliH

Jorå...jag hänger kvar och väntar på den rafflande fortsättningen ;)

2008-10-01 @ 23:21:16
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0