Söndagkväll

Jaha ja. Vad ska man hitta på nu då? Är för trött för att göra något och för pigg för att gå och lägga mig. Tror att det blir det här:
  1. Måla naglarna
  2. Borsta tänderna
  3. Lägga fram kläder till imorgon
  4. Gå och lägga mig och fortsätta läsa "Jaktsäsong" av Mats Strandberg
Egentligen skulle jag vilja ha sett "Ensam mamma söker", men barnen somnar aldrig före klockan åtta så då måste jag sitta kvar vid datorn på övervåningen.

Kanske kommer det ut på dvd?

Cool kille i kassan på skivaffär: Hej, hej?
Jag: Hej, jag tänkte bara fråga om "Ensam mamma söker" kommer ut på dvd- box?

Eh. Nä.

(Det går säker att se det på datorn, men det är så trist och obekvämt. Jag är född -77, om jag ska se på film eller på TV ska det vara i soffan. The oldfashion style)

Kommentarer
Postat av: Anna

Se det på www.tv3.se/ensammammasoker vettja. Finns en massa extraklipp också...

2008-10-07 @ 11:54:28
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0