Stellas nya gardin





Fin, va? Om det ser snett ut så beror det inte på att min mamma inte kan sy (För det kan hon), utan på att vi efter ungefär ett och ett halvt år här inte orkat sätta fast gardinstången ordentligt. Det är ju dumt att stressa.

För övrigt slog det mig precis att jag nu har löv på alla gardiner utom den i badrummet nere. Plus att jag har löv på soffkuddarna, tallriksunderläggen, några uppläggningsfat...Osv. I löv the löv. Löv- fetischist, kan man vara det?

Det här tyget kommer från IKEA Stockholm, I löv IKEA Stockholm med.

Ja, ja, nog om det. Intresseflaggan vajar friskt. Men det hade kunnat vara värre, jag hade kunnat ta kort dagens outfit (Svarta mysbyxor och prickig H&M- tröja) och DET hade inte varit kul. Dagens outfit för Englas showroom- Engla är en vit tyllkjol och så pratar vi inget mer om det.

Nu: Återgå till Barbie- leken. Min Barbie har vippig klänning och päls, jag brukar leka att jag är Anna Hibbs när jag leker med Barbie med Stella. Det blir roligare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0