Sunday pictures

Barnen kollar youtube. Några favoriter: Allt från "Bilar", Nicke & Nilla, "Barbie girl" med Aqua.





Leo: Jag vill kolla på Affise hawe

Jaha. "Life is a highway"- klippet från "Bilar". Själv låg jag på sängen bredvid och gjorde ingenting. Mycket bra söndagseftermiddags- syssla.



Hann i alla fall rensa lite i garderoben idag, plus att jag tog in blomman från altanbordet och ställde den i sovrumsfönstret istället. Vissa renoverar sina hus, själv byter jag plats på en blomma och tycker att jag har fixat hemma. Hm.

Så har jag lekt med lego också, även det en bra söndagssyssla.



Kinahuset, aka "Dragon Gate" på E4:an på väg till Gävle. Fast det riktiga Kinahuset har inga hästar på taket.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fint med blomman i fönstret. Har fortfarande inte införskaffat en sådan där blomboll, glömmer liksom bort att jag vill ha en när jag inte är hemma hos dig. Leo ser jätteSTOR ut! Har växt ännu mer bara sedan i augusti!!! Jag har också en sexåring... pust...

2008-10-05 @ 23:16:47
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0