Vad jag just nu lyssnar på:

Söt sexåring som ligger och gnolar lite för sig själv i sängen (Jag måste sitta kvar vid datorn på övervåningen tills hon har somnat). Snart treåringen sover redan.

Vad jag istället skulle vilja lyssna på: Gapiga snorungar till tonårsbarn som bråkar och härjar på TV3's "SOS Familj".

Eller i och för sig...When you put it like this...Kanske hoppar jag över tonårsbarnen ikväll. Får ju trots allt min dos av gapiga tonårsbarn på jobbet (Som sagt, de är ju som jag skrivit tusentals gånger helt underbara men...Tja, korridorerna är ju inte direkt fulla av knäpptysta ungdomar som sitter stilla och läser).

Men hon är klok, Nannyjours- Annelie. Och en hel del bra tips har hon också.

Och snart är det "Desperate Housewives", men visst har det blivit tråkigare sedan Devil Kid Kayla kom in i bilden? Hon gör ju bara att man får ont i magen när man ser det. Som förra veckan när hon sa till Lynette att hon skulle göra något med lillasystern, och Lynette smällde till henne, och Kayla ringde till psykologen och sa att Lynette slår henne. Ångest, ångest.

Och DH ska väl inte vara ångest?!

DH ska ju vara glamour.

Åsa, kanske kan jag komma förbi och hämtar SATC- boxen någon dag?! Den glamouren kan man alltid lita på.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart du kan! Annars kan jag ta en tur förbi Tierp någon dag! SATC boxen är ett måste för hösten!!!

2008-10-15 @ 18:18:08
URL: http://frokenasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0