Bara ett litet förtydligande

Jag, en av de mest mörkrädda människorna i landet, har alltså köpt "Ghost whisperer"- boxen ur vilken jag ser några avsnitt varje kväll.

Hur dum i huvudet är jag?!

Fast det kunde vara värre. Jag hade kunnat köpa...Cicci, förlåt för att jag skriver detta..."Twin Peaks"- boxen med Bob.

AHHHH! Precis när jag skrev "Bob" vände sig Stella i sängen och ropade i sömnen. Hör ni min puls? Tror jag går och lägger mig och läser en stund innan jag somnar.

Lower my ghost- brainwaves.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag vill bara klargöra att jag INTE LÄNGRE ÄR RÄDD för Twin Peaks Bob!!! Det var jag bara på högstadiet, äh gymnasiet, okej då ända fram tills alldeles nyss då jag blev livrädd för den store blonde jätten i Stieg Larssons sista bok...

2008-09-09 @ 23:25:53
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0