Dagens i- landsproblem:

Jag skulle vilja ha en cd- växlare i bilstereon, för när man kör i 110 så går det inte att byta cd samtidigt.

Men i övrigt...Ja, jäklar vilket proffs jag blivit på att köra bil jämfört med för ett år sedan (Om någon minns mina "Oh my God, vi har fått en bil och jag har inte kört på 5 år"- inlägg). Jag kör om lastbilar och släpvagnar och en och annan vanlig bil, jag ger Stella ett näsdukspaket från väskan samtidigt som jag kör, jag kör upp på E4-or och byter filer i städer som om jag inte gjort annat. Och så vidare.

Fränast är dock när man kör om bilar dyrare och nyare än sin egen. He he.

Fast fortfarande sticker jag ut tungan åt sidan när jag kör om för att koncentrera mig. Inte lika fränt då, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0