...Eller?

Fördel "Ghost whisperer": Det är bra och jag har köpt lilla boxen med säsong 1.
Nackdel "Ghost whisperer": Om jag ser det kommer jag eventuellt att dö på grund av spöken utanför fönstret, eller liknande.

Och det vore väl synd. Jag gillar ju mitt liv. Nästan så att jag hellre skulle läsa boken till nästa handledarutbildningstillfälle, som ligger kvar på jobbet, och då är det illa. Jag skulle ju också kunna se ett avsnitt "Mordkommisionen", men där är det massa mördare med och det är inte mycket bättre.

Vad finns det mer som är mindre än en timme långt?

Ett avsnitt "Byggare Bob"?

Får man titta på barnens filmer när de somnat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inga spöken

2008-09-15 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0