Funderade på en sak när jag cyklade hem idag

Mitt liv består av

A. Jobb

eller

B. Hemma med barnen

Ibland är vi på

C. ICA

Någon enstaka gång går jag i

D. Klädaffärer (OBS OBS. Inte här i stan, här finns det fortfarande bara en affär med kläder. Fula Vero Moda- kläder, för att vara exakt)

Och i ännu mer enstaka fall befinner jag mig på

E. Fest med kompisar. "Enstaka fall" betyder här ungefär tre gånger per år

Tja, that's it.

Och jag vet fortfarande inte vad som fascinerar mig mest, att jag av någon märklig anledning fortfarande efter ett år skriver blogg varje dag eller att det finns folk som faktiskt läser den?!

Amazing. Och jag förstår ju att alla läser med samma späning och frenesi- Var befinner hon sig idag? På jobbet? Hemma? Eller...(Trumvirvel) ICA?!

Puss och tack för att ni orkar, i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det konstiga är att ditt liv är grymt fascinerande! Vet inte om det säger mest om ditt duktiga sätt att blogga på eller dina bloggläsares totala brist på egna liv... =)

2008-09-23 @ 21:53:12
Postat av: AnneliH

Ha..ha..trummvirvel..ja, jag BoRde skaffa mig ett liv ;)

Jag hittade hit från GranCanaria...cyberrymden är bra liten men väl häftig!

2008-09-23 @ 22:05:17
URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
Postat av: Maria

Anonym: Hahaha, oh, bloggläsare utan liv låter bra! Vi kan bilda klubb =)



Anneli: Kram och hej och välkommen =)

2008-09-23 @ 22:25:38
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag känner lite som att vi pratar med varandra (fastän du ju pratar med dig själv...) när jag läser din blogg. Jag menar, det kanske är mindre skvaller om andra människor i bloggen, men annars skriver du faktiskt precis som om vi skulle suttit i mitt kök eller i din soffa eller på altanen och pratat. Och jag fnissar nog lika mycket nu som jag gjorde då vi bodde vägg i vägg i Uppsala!

2008-09-23 @ 22:57:41
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar oxå bloggen men precis som cicci skriver inte kul me skaller , gillar inte skvaller om andra människor man ska ha fakta innan man uttalar sig. Men annars kul att läsa rogivande på kvällarna

2008-09-23 @ 23:09:32
Postat av: Johanna

Minns inte hur jag hamnade här, har suttit & klickat runt flera timmar, men din blogg är trevlig hur som helst. Jag är nybörjare..

2008-09-24 @ 00:57:06
URL: http://emmajohannah.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är för att du skriver så otroligt härligt gumman! Man måste bara hänga med och se vad som händer i din vardag, vi hinner ju inte prata så ofta men på det här sättet kan jag ju känna att jag har lite koll ialla fall =)

Kram på er

2008-09-24 @ 14:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0