Hotmail is notmail

Jag kollar verkligen aldrig min mejl.

Däremot har jag en jobbmejl som jag kollar flera gånger om dagen, samt en blogg som behöver skrivas i och andra bloggar som behöver läsas, så I keep myself busy ändå.

På hotmail- adressen får jag bara mail från korvbrödsbagarn (Var med i tävling för ett år sedan och tänkte vinna en husvagn. Eller tänkte och tänkte, SKULLE vinna en husvagn. Är ju alltid övertygad om att jag kommer att vinna. Men har ni hört mig prata om någon husvagn? Nä, just det. Jävla korvbrödsbagarn), Les Mills (Välkommen på kvartalsutbilding och sånt. HA! In your dreams, Hitler- träningsföretaget from hell) och Stay Friends (Nä, jag vill INTE stay friends med er, kan ni sluta mejla konstiga mejl som jag ändå inte kan se foton på), så jag missar ju inte så mycket.

Men för några veckor sedan hade jag tydligen fått mejl från rolig gammal kompis i Uppsala att komma på inflyttningsfest. I lördags. Alltså lördagen som nyss var.

Jävla skit.

Kanske vann jag den där husvagnen också, fast jag glömde kolla mejlen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0