Nu ska jag:

  • Måla naglarna
  • Sätta på mig pyjamas
  • Gå och lägga mig
  • Försöka att inte vara sur på Jonas

Jag vet inte hur ni fungerar, men själv blir jag förbannad när jag är trött. På Stella som aldrig somnade, på Jonas som inte lägger saker där de ska vara, på töntiga blogg-sidor, på idioter i världen, på tvätt som inte är inplockad...Osv.

Fast det fattar väl jag också att man inte kan komma hem från jobbet och vara en sourpussy, så jag har försökt skärpa till mig. Nu ska jag bara gå ner och skärpa till mig en stund till, och sen får jag sova.

Gäsp och god natt, babes.

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Jag har hormonkris så jag är också vresig. Just nu på Pontus mamma som:



a) Släpade upp honom kl fyra i morse och körde till ULLARED (med en treåring)! Alltså fyra timmar i bil dit, shopping i jättevaruhus under dagen, två timmar till Tranås och hälsa på pojkvännens föräldrar, fem timmar hem till Karlstad.



b) Skulle lämna honom här kl 21.00 men kom kl 23.05 med en liten kille som grinade av trötthet och inte hade sovit i bilen. Är oxå sur på Stefan som fnissar åt situationen med henne. Förrädare!

2008-09-03 @ 23:44:58
URL: http://bamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0