Oh happy day

Hur bra blir inte det här då:

På Pernilla Wahlgrens blogg skriver hon att hennes Benjamin ska spela huvudrollen i "Sune" på Göta Lejon i Stockholm i höst.

"Sune" OCH Benjamin!!!

Två av Stellas världsfavoriter. Hon har en tecknad "Sune"- film plus att hon blir överlycklig när det kommer på TV, och Benjamin...Well, hon brukar kolla på "Diggar dig" med Nicke & Nilla på Youtube, och varje gång killen (Benjamin) kommer i bild så glittrar hennes ögon lite extra och så säger hon "Åh...Han är så gullig!".

Ja men ni förstår ju vilken dag det kommer att bli!

Tåg till Stockholm, gå i affärer, äta mat, gå på teater, se gulliga killen live.

Och visst är det något alldeles speciellt med den första kändis- crushen? Min var han Shakin Fredrik, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hmmm... om din var shakin Fredrik... jag är lite äldre så jag borde haft nån innan... NKOTB kom de före eller efter Fredrik? Eller Matt och Luke Bros, var de före eller efter? Richard Herrey... Jag har definitivt förträngt min första kändis crush!!!

2008-09-07 @ 00:13:59
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Chrillan

Michael Jackson innan psykooperationerna... mmm...



Var på konsert med Herreys i Grebbestad 1985, då var shakin' Fredrik förband, så jag har sett honom live! Det du!

2008-09-07 @ 09:31:49
URL: http://bamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0